Mc

Holdstart (Mc) Glamsbjerg:

- Mandag d. 8. april, kl.1930.

- Onsdag d.14. august kl.1930.

Yamaha MT07
Kawasaki ER6
Honda CBR125
Suzuki GS500

Priser

Priser:

MC - kørekort "Lovpakken" '(1.gang)- samlet pakke (holdundervisning).

1 x teorikursus & pladsreservation                                                             2.900 kr

1 x øvelsesplads/kravlegård                                                                      2.900 kr.

1 x glatbane/køreteknik                                                                             2.900 kr.

16 x kørelektion á 45min                                                                           9.100 kr.

I alt                                                                                                          17.800 kr.

Rabat for gennemført og bestået kørekort i Assens køreskole                -6.800 kr.

Pris "Lovpakken"                                                               11.000 kr.

Desuden skal der også påregnes udgifter til:

Leje af følgevogn og mc til køreprøven                1000 kr.       (betales til køreskolen).

Leje af bane til køreprøven                                     500 kr.       (betales til køreskolen).

Gebyr til staten for teori-&køreprøve                    1170 kr.       (betales via eboks til borgerservice).

1 x foto til kørekort.                                                     0 kr.       (gratis service hos Assens køreskole).

Lægeerklæring (betales til lægen) - ca. pris           500 kr.       (betales til din læge).

Ialt ca.                                       3.170kr

Betalingsbetingelser til køreskolen:

1.betaling 6.000kr - 2 dage efter holdstart.

2.betaling 5.500kr - 1 mdr. og 2 dage efter holdstart.

Faktura sendes pr. e-mail.

Aflysning af køre- og teorilektion(-er) (uanset årsag!) skal meddeles pr. e-mail senest kl.1800 dagen før.

Manglende betaling vil medfører stop i undervisning og aflæggelse af prøver.

Evt. ekstra udgifter (kørelektioner mv.) - skal afregnes inden køreprøven.

Betalingsform:

Køreskolens konto nr. 0910 4372215550

Husk, at angive elevens fulde navn og fakturanummer!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Opgraderingpakke til mellem- eller stor-MC           3.500 kr.

Administration af kørekortansøgning mv.

2 x kørelektioner.

Desuden skal der også påregnes udgifter til:

Leje af følgevogn og mc til køreprøven                 1000 kr.       (betales til køreskolen).

Leje af bane til køreprøven.                                    500 kr.       (betales til køreskolen).

1 x foto til kørekort.                                                 130 kr.       (betales til fotograf/borgerservice).

Gebyr til politiet for teori-&køreprøve                      360 kr.       (betales via eboks til borgerservice).

Ialt ca.                                         2.490kr

Betalingsform:

Køreskolens konto nr. 0910 4372215550

Husk, at angive elevens fulde navn og fakturanummer!

Prisliste pr. 1/5-2023          _______            __________   :

1 x teorikursus, pladsreservation                          2.900 kr.

1 x øvelsesplads/kravlegård                                 2.900 kr.

1 x glatbane/køreteknik                                         2.900 kr.

1 x kørelektioner á 45min                                         700 kr.

1 x ekstra bestilling af teori eller køreprøve              300 kr

EAN-administration (offentlige virksomheder)          700 kr.

Priserne er inkl. moms.

Forløb

"Lovpakken" - minimums lovkrav til mc-kørekort:

29 x lektioner i teori á 45 min (1 x teorikursus / 8 x teoriaftener).

4   x lektioner på manøvrerbane (kravlegård)

13 x lektioner på vej (køretimer).

5   x lektioner på køreteknisk anlæg (glatbane).

OBS. MØDEPLIGT TIL ALLE LEKTIONER!

OBS. iht. kørekortbekendtgørelsen §'er:

“Det er køreelevens individuelle forhold og formåen, der er afgørende for hvor mange lektioner – udover det anførte obligatoriske mindste lektionstal – køreeleven skal have, inden den praktiske prøve kan aflægges”.

Undervisnings- og prøve-forløb:

Varighed: undervisningen tager ca. 2 mdr. + ca 1 mdr. med teori og køreprøve (politiet).

Normalt er det 1 x teoriaften og 1 x kørsel om ugen - så er der også plads til job og uddannelse (-:

Der undervises i optil 4 teorilektioner / gang, det tager ca. 3 timer og 15 min med 1 kort pause.

Kørelektioner aftales med tid og dato - mødestedet er Pilehaven 15 Assens..

OBS. MØDEPLIGT TIL ALLE LEKTIONER!

Ret til ændringer forbeholdes.

Praktisk

Lægeerklæring:

Få lavet en lægeerklæring - hos din læge - husk foto.

Må gerne laves 1-2 uger før holdstart og medbring den 1. mødegang.

MC'er & sikkerhedsudstyr:

Der undervises på:

Yamaha MT07, Kawasaki ER6, Suzuki GS500, Honda CBR125.

Køreskolen har sikkerhedsudstyr til rådighed som er hjelm, handsker, støvler, refleksvest, jakke & bukser, der er mulighed for at låne.

Vi anbefaler dog, at du investerer/medbringer dit eget sikkerhedsudstyr for bedre tilpasning, komfort og erfaring i brugen heraf - vi vil give dig faglig rådgivning i brugen.

Førstehjælpsbevis:

Har du kørekort i forvejen til bil eller traktor er det ikke nødvendigt.

Find vej

Teorilokale Glamsbjerg: Nørregade 7, 5610 Assens

Manøvrerbane (Kravlegård): Møllegyde 26, 5610 Assens.

Køreteknisk anlæg (Glatbane):

DEKRA Køreteknisk Anlæg Fyn A/S: Ellestedvej 5a, Ellested, 5853 Ørbæk.