Kontrollerende

Kontrollerende:

Der kan være mange årsager til du skal til en kontrollerende køreprøve.

Køreskole har mange års erfaring og stor ekpertise i at hjælpe dit kørekort i "sikker havn".

Samlet kontrollerende køreprøve(bil):                                                                           4.000 kr.

2 x kørelektioner á 45 min.

1 x leje skolevogn til køreprøven

3mdr. kode til online teori og prøver (bedre bilist).

.

Desuden skal der også påregnes udgifter til:

1 x gebyr til politiet for teori-&køreprøve                                                                  890 kr.

Prisliste pr. 1/5-2019:                            ____________________

1 x teorikursus (teorilokale i køreskolen) 29 lektioner                                   2.900 kr.

1 x leje af skolevogn til køreprøven 1.000 kr.

1 x kørelektioner á 45min                                                                                 650 kr.

3mdr. kode til online teori og prøver (bedre bilist).                                           200 kr.

1 x administration pr. påbegyndt 45min                                                            600 kr.*

*(Der beregnes 2 x administration ved et

ukompliceret gennemført forløb i køreskolen).

1 x ekstra bestilling af teori eller køreprøve                                                      300 kr.

EAN-administration (offentlige virksomheder)                                                  600 kr.

Køretest

Helbredsmæssige køretest:

Er du af politiet indkald til en køretest?

Ønsker du selv - evt. sammen med pårørende, at få kontrolleret din køreevne & kørefærdigheder?

Assens køreskole tilbyder en grundig gennemgang, herunder:

Samtaler.

Kørelektioner.

Dit køretøj.

Dine kørevaner.

Køreevne, herunder opfattelses og reaktionsevne.

Kørefærdigheder

Formålet er i fællesskab, at få en så korrekt bedømmelse af især din køreevne & kørefærdigheder.

Således, at du på et godt fagligt grundlag, kan få belyst, om du kan fortsætte med at være fører, hvortil det kræver kørekort.

Kørselsforbud

Kørselsforbud - særlig køreundervisning:

Lovkrav ("Lovpakken") til særlig køreundervisning:

8 x lektioner i teori á 45 min.

8 x lektioner på vej (køretimer).

OBS. MØDEPLIGT TIL ALLE LEKTIONER!

Priser:

"Lovpakken" som ovenfor - eneundervisning (varighed 1-2uger)     10.000 kr.

"Lovpakken" som ovenfor - holdundervisning(varighed 2mdr.)          7.000 kr.

Desuden skal der også påregnes udgifter til:

Leje af skolevogn til køreprøven                              600 kr.

Gebyr til politiet for teori-&køreprøve                       890 kr.

© Copyright 2020 - Alle rettigheder forbeholdes Assens køreskole - Pilehaven 15, 5610 Assens, Denmark - Designet by Kenneth Edlefsen